יוסי כהן עובדה : מאסטר שף עונה 9 | הגבינות עולות באש | לצפייה ישירה | makoTV - בלשון המעטה, לא כולם במוסד אוהבים את הריאיון.

יוסי כהן עובדה : מאסטר שף עונה 9 | הגבינות עולות באש | לצפייה ישירה | makoTV - בלשון המעטה, לא כולם במוסד אוהבים את הריאיון.. יוסי הררי, לשעבר מנהיג כנופיית רמת עמידר, רוצה שתאמינו לו שהוא אינו חלק מעולם הפשע. מו למשל על הצוללות, מתווה הגז, ועוד נושאים בהם היה מעורב והיה מאד מעניין לשמוע את התייחסותו כמו שעיתונאית אמיתית היתה אמורה לשאול. עמית סגל טען שאם הבחירות לראשות הממשלה היו למחרת הראיון, כהן היה לוקח בהליכה. צפו יוסי כהן, ראש המוסד היוצא, עונה בראיון לאילנה דיין על השאלות הקשות, מתאר את מאחורי הקלעים של המבצעים הגדולים וגם מודה בטעויות שעשה. לדבריו, הוא לא עבר כל עבירה של ביטחון מידע ולא נמצא בקשר קרוב עם דיילת.

יוסי כהן יכול להכחיש עד אין קץ את העובדה שהוא נהנה מהתמורה הזו, אף שככל הנראה ישנם מעט מאוד אנשים שטובים בשכנוע כמוהו. ראש המוסד היוצא יוסי כהן העניק ראיון בלעדי לאילנה דיין בתכנית 'עובדה', ששודר הערב (חמישי) בקשת 12, דיבר בפעם הראשונה על השאיפות הפוליטיות שלו ולא הוציא מכלל חשבון את האפשרות להתמודד על ראשות הממשלה. לאחר שאלמ במיל' יוסי לנגוצקי פנה ליועמש, אביחי מנדלבליט, בבקשה לחקור את ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, בעקבות הראיון שהעניק לתכנית עובדה, בימים האחרונים הצטרף לתלונה אלמ בדימוס יואב דייגי (פישי), לשעבר רמח ביטחון שדה באמ. זאת בעקבות פנייה של עמותת הצלחה, שביקשה לברר האם טובות ההנאה שקיבל כהן, שפורסמו בהארץ ובתכנית עובדה, אושרו על ידי הייעוץ המשפטי. תוכנית עובדה על יוסי כהן, ראש המוסד היוצא, הייתה ניצחון פוליטי מוחץ של כהן בקרב קהל היעד שלו.

אבי כהן הובא למנוחות
אבי כהן הובא למנוחות from img.mako.co.il
הרקע הוא הקדנציה של ראש המוסד יוסי כהן, תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, והריאיון בהמשכים שנתן כהן לאילנה דיין בעובדה. ראש המוסד היוצא יוסי כהן העניק ראיון בלעדי לאילנה דיין בתכנית 'עובדה', ששודר הערב (חמישי) בקשת 12, דיבר בפעם הראשונה על השאיפות הפוליטיות שלו ולא הוציא מכלל חשבון את האפשרות להתמודד על ראשות הממשלה. זה לא יכול להימשך ככה. אמיר אורן, על החיפוש של ראשי המוסד לדורותיהם אחר תהילה אישית, מגזין ליברל, 07.07.2021 לדבריו, הוא לא עבר כל עבירה של ביטחון מידע ולא נמצא בקשר קרוב עם דיילת. מה שעשה יוסי כהן, הוא חשף בראיון עובדה שיטות ואמצעים סודיים ביותר וכל הניסיונות שלו להכחיש שזה לא נכון הם קשקוש שאין כדוגמתו, אמר לנגוצקי. אבל אין לו בעיה להודות. תוכנית עובדה על יוסי כהן, ראש המוסד היוצא, הייתה ניצחון פוליטי מוחץ של כהן בקרב קהל היעד שלו.

האיש חשף שיטות מבצעיות ואמצעים שאסור היה בכלל לדבר עליהם.

עמית סגל טען שאם הבחירות לראשות הממשלה היו למחרת הראיון, כהן היה לוקח בהליכה. מו למשל על הצוללות, מתווה הגז, ועוד נושאים בהם היה מעורב והיה מאד מעניין לשמוע את התייחסותו כמו שעיתונאית אמיתית היתה אמורה לשאול. זה כל מה שאני אומר. ראש המוסד היוצא, יוסי כהן, ב'עובדה'. לדבריו, הוא לא עבר כל עבירה של ביטחון מידע ולא נמצא בקשר קרוב עם דיילת. זאת בעקבות פנייה של עמותת הצלחה, שביקשה לברר האם טובות ההנאה שקיבל כהן, שפורסמו בהארץ ובתכנית עובדה, אושרו על ידי הייעוץ המשפטי. יש השואלים מדוע אילנה דיין עובדה לא שאלה את יוסי כהן שאלות קשות. בחסות מערכת פוליטית מקורנפת, אופוזיציה לא מתפקדת וכמובן עיתונות שאוכלת רוב הזמן מכף ידו. עם זאת נדמה כי הראיון הבלעדי נועד. עובדה (תוכנית טלוויזיה), יוסי כהן בראיון ראשון ובלעדי לאילנה דיין, באתר מאקו, 11 ביוני 2021; צילום מסך, קשת 12) לזכותה של דיין ייאמר שהניחה את כל האקדחים על השולחן במהלך הריאיון, אלא שבשום שלב אף אחד מהם לא ירה. הוא רשם הצלחות מרשימות, וחטף גם לא מעט ביקורת. בלשון המעטה, לא כולם במוסד אוהבים את הריאיון.

הוא רשם הצלחות מרשימות, וחטף גם לא מעט ביקורת. זה כל מה שאני אומר. ראיונות עם יוסי הררי ששודרו בטלוויזיה. לאחר שאלמ במיל' יוסי לנגוצקי פנה ליועמש, אביחי מנדלבליט, בבקשה לחקור את ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, בעקבות הראיון שהעניק לתכנית עובדה, בימים האחרונים הצטרף לתלונה אלמ בדימוס יואב דייגי (פישי), לשעבר רמח ביטחון שדה באמ. מו למשל על הצוללות, מתווה הגז, ועוד נושאים בהם היה מעורב והיה מאד מעניין לשמוע את התייחסותו כמו שעיתונאית אמיתית היתה אמורה לשאול.

השופטת בערעור סרנה נגד נתניהו: תיק מהפשוטים ביותר שיש ...
השופטת בערעור סרנה נגד נתניהו: תיק מהפשוטים ביותר שיש ... from cdn.the7eye.org.il
צפו יוסי כהן, ראש המוסד היוצא, עונה בראיון לאילנה דיין על השאלות הקשות, מתאר את מאחורי הקלעים של המבצעים הגדולים וגם מודה בטעויות שעשה. עם זאת נדמה כי הראיון הבלעדי נועד. לאחר שאלמ במיל' יוסי לנגוצקי פנה ליועמש, אביחי מנדלבליט, בבקשה לחקור את ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, בעקבות הראיון שהעניק לתכנית עובדה, בימים האחרונים הצטרף לתלונה אלמ בדימוס יואב דייגי (פישי), לשעבר רמח ביטחון שדה באמ. עובדה (תוכנית טלוויזיה), יוסי כהן בראיון ראשון ובלעדי לאילנה דיין, באתר מאקו, 11 ביוני 2021; ראש המוסד היוצא, יוסי כהן, ב'עובדה'. בלשון המעטה, לא כולם במוסד אוהבים את הריאיון. הם היו שם בשביל השואו. מה שעשה יוסי כהן, הוא חשף בראיון עובדה שיטות ואמצעים סודיים ביותר וכל הניסיונות שלו להכחיש שזה לא נכון הם קשקוש שאין כדוגמתו, אמר לנגוצקי.

זה לא יכול להימשך ככה.

מו למשל על הצוללות, מתווה הגז, ועוד נושאים בהם היה מעורב והיה מאד מעניין לשמוע את התייחסותו כמו שעיתונאית אמיתית היתה אמורה לשאול. עמית סגל טען שאם הבחירות לראשות הממשלה היו למחרת הראיון, כהן היה לוקח בהליכה. לדבריו, הוא לא עבר כל עבירה של ביטחון מידע ולא נמצא בקשר קרוב עם דיילת. בחסות מערכת פוליטית מקורנפת, אופוזיציה לא מתפקדת וכמובן עיתונות שאוכלת רוב הזמן מכף ידו. צילום מסך, קשת 12) לזכותה של דיין ייאמר שהניחה את כל האקדחים על השולחן במהלך הריאיון, אלא שבשום שלב אף אחד מהם לא ירה. צפו יוסי כהן, ראש המוסד היוצא, עונה בראיון לאילנה דיין על השאלות הקשות, מתאר את מאחורי הקלעים של המבצעים הגדולים וגם מודה בטעויות שעשה. עם זאת נדמה כי הראיון הבלעדי נועד. יוסי כהן לא היה יכול למצוא עסקה טובה מזו שקיבל בעובדה. ערוץ 7 , א' בתמוז תשפא 11/06/21 08:25. יוסי כהן ואילנה דיין | צילום: הוא רשם הצלחות מרשימות, וחטף גם לא מעט ביקורת. יוסי כהן יכול להכחיש עד אין קץ את העובדה שהוא נהנה מהתמורה הזו, אף שככל הנראה ישנם מעט מאוד אנשים שטובים בשכנוע כמוהו. כהן לא הגיע לעובדה כדי למכור הסברים, הוא הגיע כדי למכור את עצמו.

יש השואלים מדוע אילנה דיין עובדה לא שאלה את יוסי כהן שאלות קשות. עובדה (תוכנית טלוויזיה), יוסי כהן בראיון ראשון ובלעדי לאילנה דיין, באתר מאקו, 11 ביוני 2021; יוסי כהן יכול להכחיש עד אין קץ את העובדה שהוא נהנה מהתמורה הזו, אף שככל הנראה ישנם מעט מאוד אנשים שטובים בשכנוע כמוהו. בחסות מערכת פוליטית מקורנפת, אופוזיציה לא מתפקדת וכמובן עיתונות שאוכלת רוב הזמן מכף ידו. עובדה קשת 12 אילנה דיין יוסי כהן קשת.

רמזור 2 | פרק 9 | makoTV
רמזור 2 | פרק 9 | makoTV from img.mako.co.il
עם זאת נדמה כי הראיון הבלעדי נועד. ראש המוסד היוצא יוסי כהן כפי שמעולם לא ראיתם. הרקע הוא הקדנציה של ראש המוסד יוסי כהן, תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, והריאיון בהמשכים שנתן כהן לאילנה דיין בעובדה. ראיונות עם יוסי הררי ששודרו בטלוויזיה. לדבריו, יוסי כהן עשה מעשים חמורים וראוי שהנושא ייבדק. יש השואלים מדוע אילנה דיין עובדה לא שאלה את יוסי כהן שאלות קשות. ראש המוסד היוצא יוסי כהן התראיין הערב (חמישי) לתוכנית עובדה בקשת 12, סיכם את הקדנציה הסוערת שעבר וחשף בפעם הראשונה את שאיפותיו הפוליטיות: כהן לא הגיע לעובדה כדי למכור הסברים, הוא הגיע כדי למכור את עצמו.

ראש המוסד היוצא יוסי כהן התראיין הערב (חמישי) לתוכנית עובדה בקשת 12, סיכם את הקדנציה הסוערת שעבר וחשף בפעם הראשונה את שאיפותיו הפוליטיות:

וכל הניסיונות שלו להכחיש שזה לא נכון, הם קשקוש שאין כדוגמתו. עובדה קשת 12 אילנה דיין יוסי כהן קשת. כהן לא הגיע לעובדה כדי למכור הסברים, הוא הגיע כדי למכור את עצמו. יוסי כהן חשף בראיון 'עובדה' שיטות ואמצעים סודיים ביותר; מו למשל על הצוללות, מתווה הגז, ועוד נושאים בהם היה מעורב והיה מאד מעניין לשמוע את התייחסותו כמו שעיתונאית אמיתית היתה אמורה לשאול. כהונתו של כהן כראש המוסד אמורה להסתיים תוך חודשיים והיינו אמורים לברך על כך וכאן הכאב הגדול: יש השואלים מדוע אילנה דיין עובדה לא שאלה את יוסי כהן שאלות קשות. ראיונות עם יוסי הררי ששודרו בטלוויזיה. האיש חשף שיטות מבצעיות ואמצעים שאסור היה בכלל לדבר עליהם. ערוץ 7 , א' בתמוז תשפא 11/06/21 08:25. זאת בעקבות פנייה של עמותת הצלחה, שביקשה לברר האם טובות ההנאה שקיבל כהן, שפורסמו בהארץ ובתכנית עובדה, אושרו על ידי הייעוץ המשפטי. הוא רשם הצלחות מרשימות, וחטף גם לא מעט ביקורת. יוסי הררי, לשעבר מנהיג כנופיית רמת עמידר, רוצה שתאמינו לו שהוא אינו חלק מעולם הפשע.

מו למשל על הצוללות, מתווה הגז, ועוד נושאים בהם היה מעורב והיה מאד מעניין לשמוע את התייחסותו כמו שעיתונאית אמיתית היתה אמורה לשאול יוסי כהן. עם זאת נדמה כי הראיון הבלעדי נועד.

Post a Comment

Previous Post Next Post